závislost na poslechu sluchátek audioslave
JIVA
mám mp3 nahrávaky tigerhareram.cz/hare.html obsahují mantry hare krišna a jsou míchané na frekvenční modulaci. Způsobují útlum. Sluchátka nosím už víc jak 10 let každý den celý čas. Stále nejsem hluchý. Zjistil jsem že to neumím odložit ani na hodinu. Nejdél jsem měl ticho asi 3 dny.- žere mi to baterky tužkové a eletriku přehrávač. jakým způsobem mám přestat. Navíc poslouchám stále stejné 4 kapely celé roky.

Odpověděl: Nikol Spůrová
JIVA, dobrý den,
děkujeme za Váš dotaz. Obávám se, že toto nejsme schopni s Vámi takto přes internet vyřešit. Bylo by vhodné zkusit zajít alespoň nezávazně na nějaké psychoterapeutické poradenství, kde můžete vše v klidu probrat. Na psychoterapii se můžete právě s kolegy podívat na to, co Vám poslech manter v životě přináší a naopak, co Vám to bere. Právě poté můžete hledat vhodné cesty, jak přestat.
Byla by to pro Vás cesta? Víte, kam se obrátit? Obsáhlý seznam psychoteraputů můžete vyhledat např. zde:
https://czap.cz/adresar
S pozdravem,
Nikol Spůrová