Drogy a hazard
Vaclav
Dobrý den, chtěl bych se odnaučit brát drogy a hlavně hrát automaty.. nemůžu se toho zbavit přišel sem kvůli tomu o všechno... Mám psychické poruchy a haldu dalšího
Znicil sem si život

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Václave,
děkujeme za dotaz. To, že sám máte náhled na neúnosnost své situace je dobrý základ pro další kroky. V tuto chvíli je asi na místě se obracet na odbornou pomoc, protože sám si nepomůžete. Doporučila bych Vám jít do léčby, kde budete mít čas dostat se z vlivu drog, stabilizovat svůj stav, rozmyslet se co dále a připravit se na návrat do běžného života. Doporučila bych Vám se zkusit obracet na léčebnu PN Červený Dvůr  https://cervenydvur.cz/informace/ nebo v dosahu svého kraje máte PN Plzeň https://www.fnplzen.cz/kliniky-a-oddeleni/psychiatricka-klinika#detail. Vzhledem k čekacím dobám a také někdy požadavku doporučení k léčbě od nějakého lékaře či adiktologa, tak bych Vás odkázala i na kontaktní centrum nebo adiktologické služby.V Domažlicích jsem našla kontakty na psychiatrickou ambulanci, která se věnuje závislostem AT ambulance MUDr. Viliam Janáč, sídlící na adrese Dukelská 39, tel. 379 725 814. Jinak se můžete obracet na zařízení v Plzni, kde jsou nejen adiktologické ambulance, ale také kontaktní centra a další specializované služby. Zde je odkaz na mapu pomoci na internetové stránky Národního monitorovacího střediska pro drogy a závislosti, kde mají zmapovaná zařízení ambulantní i pobytová v daném místě:  https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci?t=&r=8&d=101.
Držím palce, ať se Vám podaří vystoupit z této situace.
HS