MDA
Kosman
Dobrý den
Jaký je rozdíl mezi Emkem-MDA a Extází-MDMA hlavně v době nalezení ve slinách/krvi o extázi se toho dá najít hodně ale o emku skoro nic
Děkuji

Odpověděl: Markéta Černá
Dobrý den, Kosmane,
díky za Váš dotaz.
Zde nejprve rozdíly v účinku:
MDMA = extáze, svými účinky pohybuje na hranici mezi stimulačními a halucinogeními drogami.
MDA = syntetický derivát amfetaminu velmi podobný extázi (MDMA). MDA je výrazněji halucinogenní a jeho efekt přetrvává přibližně dvakrát déle (individuální).
Co se týče detekce drogy, je to vždy velmi individuální. Závisí na vícero faktorech, které metabolizaci drogy ovlivňují, např. užité množství, čistota látky, frekvence užívání, metabolismus atd..
Testy z moči, bavíme-li se o volně prodejných testech z lékárny, reagují na 3,4-Methylenedioxyamfetamin HCl (MDA) a 3,4-Metyhlenedioxymetamfetamin HCl (MDMA) minimální užité množství, které je potřeba pro pozitivní test, se liší dle výrobce. V laboratoři zjistí přesnou hladinu dle svých postupů.
Obecně lze řícz, že z moči je extáze detekovatelná po dobu 1 týdne.
Co se týče testů z krve, laboratoře jsou schopné dle svých metod vyhodnotit jaká látka byla užita. Detekce po dobu 1-3 dnů.
Často se ale setkáváme, že právě v extázi, můžeme najít různé příměsi např. pervitinu. Může tedy dojít k reakci testů i na amfetamin a metamfetamin. U distribuovaných drog totiž nemáte nikdy 100% jistotu toho,
co kupujete.
Stačí takto? Pokud byste potřeboval ještě něco doplnit nebo s něčím pordit, určitě se na nás obraťte.
Markéta