hhc a testy moci
meera
Dobrý den 3 dny po sobě jsem kouřil hhc produkt se 40% HHC. THC do 1 %. Vykouřily jsme 1 g během 3 dnů bylo to s přáteli vždy společna cigareta. Před tím byly testy negativní a 1 a půl měsíce jsem před tím nic nekouřil.V pátek to bude již 10 dnů od spolecne cigarety. V pátek budou probíhat testy od zamestnavatele.Mam se obávat že bude 9 ti stupnovy test na drogy pozitivní? Děkuji s pozdravem meera

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Meero,
ráda bych Vám dala jasnou odpověď, ale výsledek může být jakkýkoliv. Nemůžeme odhadnout, zda testy, který má zaměstnavatel k dispozici, jsou citlivé na danou látku. Test bude reagovat opravdu na užití v poslední době a bude záviset na více proměnných (například pokud jste občasným uživatelem THC, může reagovat test na něj, nebo se může stát, že i HHC bude obsahovat určité množství THC, které způsobí reaktivitu testu). Imunochemické testy na THC dávají odezvu i na HHC.
Pokud chcete získat nejčerstvější informace, obraťte se přímo na některou z laboratoří, která se této problematice věnuje, např. sem
(tel. +420 224 911 267 (pohotovost/konzultace). Nebo si zkuste zakoupit test v lékárně aspoň pro svou prvotní informaci.
Za Drogovou poradnu
HS