Nikotinové sáčky
Dana
Dobrý den, přišla jsem náhodou na to, že 17letý syn bere asi třetí měsíc nikotinové sáčky, prý pro uvolnění, že toho měl hodně, samozřejmě, spolužáci ze třídy to berou déle a dostal první od nich. Promluvila jsem si s ním, domlouvala jemně, apelovala na rozum, jeho plány, že je to silně návykové a pro zdraví nebezpečné. Jakým způsobem toto nejlépe řešit a event. je něco, co by pomohlo to odnaučit, předpok., že nikotinové náplasti jsou jen pro velké kuřáky na odvykání, v tomto případě je to nesmysl. Je nějaká dobrá rada, jak s tímto pracovat, postupovat atd. prosím? Děkuji Dana

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Dano,
určitě to není příjemné zjištění a bylo by dobré využít osobní konzultaci s odborníkem. Přece jen tato forma poradenství a podpory má své limity. Při osobní konzultaci, po podrobnějším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit. Také jak se synem komunikovat a jakých chyb se rozhodně vyvarovat, jak se lze pokusit syna motivovat k pozitivním změnám. Když napíšete, ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na služby v dosahu pošleme. Využít je můžete i anonymně.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší specializované poradny pro rodiče:
Poradna pro rodiče PPR SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Telefon: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/poradna-pro-rodice-(ppr).html
Budeme rádi, když se ozvete a dáte vědět, jak Vám je, jak se situace vyvíjí, a jestli jsme Vám byli užiteční.
Za Drogovou poradnu
HS