odpoved
poulicni denom
Dobry den nebo ahoj rad bych vam podekoval za zpravu a jestli bych mohl poprosit o nejaky ten kontakt myslim ze by mi to pomohlo bydlim kousek od decina to je tady asi takovy vetai mesto jinak nic ..... Vim ze jsem nezletili alr proste je v zivote na me toho dost a ano pochopila jste to dobre chci to omezit a ne hulit kazdy den nemam nikoho komu bych se mohl sverit jenom jednoho kamose ale ten my teda dvakrat neporadi tak dekuji to uz je vse s pozdravem roman

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Romane,
a díky, že píšete.
Posílám kontakt na nízkoprahový klub. Doporučila bych zkusit klub kontaktovat nejprve telefonicky a domluvit se na setkání. Spoustu takových klubů denně navštěvují menší děti od 6 let, mohlo by vám více vyhovovat domluvit si individuální schůzku. Zároveň se tak budete moct dopředu zeptat na to, co se bude dít a co čekat, pokud s nimi ve svém věku budete chtít o podobných problémech mluvit. Většina takových zařízení funguje i v anonymním režimu (třeba jen s vaším křestním jménem), možná by stálo za zvážení, jestli toho alespoň na začátek nevyužít tak, abyste se cítil bezpečně.
Klub Centrum funguje pod organizací Cinka. Odkaz najdete zde.
CINKA, z.s., Bezručova 219/11; tel.: 734 240 969; e-mail: os.cinka@seznam.cz
sídlí zde: mapa
Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jestli jste pomoc využil.
Pokud vám klub nesedne, poproste o vhodné kontakty, měli by mít přehled o možnostech pomoci v dané lokalitě.
S pozdravem a přáním, aby vám to s omezením vyšlo,
Gabriela Minařík.