Lakájí mě už horší věci
Martin
Dobrý den,užívám měkké psychoaktivní látky.ale poslední dobou mě začali lákat i ,,tvrdý drogy".Co mohu dělat abych tomu že si něco tvrdýho někdy fakt vemu předešel?Vim co to ma za nasledky ale zaroveň si rikam jaký to muze být.Nikdy jsem nic tvrdýho neměl a nechci jen mě to láká a toho se obávám.Co mohu udělat abych na to neměl tu chuť nebo předešel tomu že by se to fakt stalo.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Martine,
díky za Váš dotaz. Z praxe známe klienty, na kterých zanechaly trvalé následky i jednorázová užití tzv. tvrdých drog. Užití drogy se dá prostě přirovnat k ruské ruletě, nikdy nevíte, co přesně konkrétní látka obsahuje a co s Vámi udělá. Spustí Vám psychické onemocnění, ke kterému jste měl dispozice, aniž byste o tom věděl? Bude droga řezaná něčím, co bude životu nebezpečné a Vám způsobí například celkový kolaps nebo jiné zdravotní potíže s nevratnými následky?
Jde prostě o hazard, který buď jste nebo nejste ochotný přijmout. Píšete, že znáte následky, že jste nic tvrdého v životě neměl ani nechcete, ale že máte chutě. Co přesně Vás láká? Co od užití tvrdé drogy očekáváte? To je možná fajn téma do dlouhodobější terapie, jako místa, kde hledat odpovědi na Vaše otázky.
Mějte se rád a buďte na sebe opatrný :-)
Zdraví Vás, Andula Novotná