Pervitin
Sara6
Dobrý den, pervitin užívám opravdu jen občasné
Naposled jsem ho měla před 3 roky.
Před 3 dny z pátka na sobotu jsem ho měla , a myslím ze více. Měla jsem pak šílený dojezd (halucinace, neklid, nevolnost, bolesti)
Toto odeznělo ale stále i po těch 3 dnech trpím velkou únavou, tělo je vyčerpané a vše mě bolí. Nevíte jak toto muže dlouho trvat ? Je to normální ? Dekuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
To, jak náročný dojezd bude, záleží na mnoha okolnostech - čistotě látky, obsahu příměsí, kterými je látka ředěná, Vaší momentální fyzické i psychické kondicí atd. Je tedy možné, že byl pervitin naředěný nějakou jinou látkou, která Vám nesedla, dala jste si množství, které bylo pro Váš organismus příliš, možná se o Vás pokouší nějaká viróza atd. atd.
Výše zmíněné příznaky by měly opravdu odeznít během několika málo dní. Dobré je dopřát si dostatek odpočinku, vitamínů, bylinek na uvolnění a čištění organismu, jako jsou například meduňka, ostropestřec, kozlík lékařský apod.
Pokud by Vaše problémy neustávaly, bylo by pravděpodobně fajn vyhledat lékařskou péči a zjistit, zda se nejedná o nějaký jiný zdravotní problém.
Buďte na sebe prosím v budoucnu opatrná, pervitin je opravdu zákeřný v tom, že nikdy nevíte, co přesně do těla vpravujete a jak na konkrétní dávku Vaše tělo zareaguje.
Držím palce, ať  je brzy lépe!
Zdraví Andula Novotná