Jak skončit s pervitinem
Plagron
Zdravím, už delší dobu jsem závislý na pervitinu. Vidím jak mi to ničí život a lidem kolem mě. Rád by jsem jednou pro vždy řekl těmhle věcem stop a vůbec nemám tušení jak :(potřebuji pomoct.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Plagrone,
díky moc za Váš dotaz.
To hlavní, co ke změně potřebujete, už zdá se máte -  motivaci! To je super start!
V tuto chvíli bych Vám doporučila obrátit se na nejbližší kontaktní centrum. Pracovníci centra Vás vyslechnou, pomohou Vám zorientovat se v nabídce služeb, které nabízejí podporu lidem se závislostí a vybrat pak takovou službu, která by Vám nejlépe sedla. Pracovníci "káček"  i dalších služeb jsou vázáni mlčenlivostí, vše co jim sdělíte zůstává mezi Vámi. Služby kontaktního centra jsou zdarma.
Pokud nevíte, kde se takové centrum ve Vaší blízkosti nachází, můžete se podívat do Mapy pomoci a dle nejbližšího většího města si zde centrum vyhledat. https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Přeji, ať Vám Vaše odhodlání vytrvá a ať se Vám Vaše plány vydaří!
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná