Keci!
Konzument
Test na drogy jsem postoupil již nesčetněkrát a taky jsem si za tento přestupek šel už třikrát sednout a vězte že minimálně v pěti případech se mi ten test povedlo obejít a když jsem náležitě připraven na silniční kontrolu tak ho obejdu kdy budu chtít.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás,
děkujeme za sdílení Vašich zkušeností.
Pokud berete pozitivně skutečnost, že 5x se Vám podařilo testy ,,obejít" - nicméně jste byl 3x za to odsouzen, nevnímám to moc jako výhru, ale možná to vnímáte jinak.
Každopádně již jako trestaný, se sám vystavujete vyšším sazbám, pokud by se to opakovalo.
Řídit pod vlivem čehokoli, není jen otázkou, zda budete mít nebo nemít pozitivní test. Skutečnost, že ohrožujete sám sebe Vám sice může být ,,šumák" - nicméně můžete ohrozit na zdraví či životě někoho jiného...a na to je třeba myslet.
MK