Test
Honza
Dobrý den ,byl jsem na odběr krve ,kvůli kokainu . Který jsem měl před 2 až 3 dny cca ,jaká je pravděpodobnost že bude v krvi aktivní ? Dekuji

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Honzo,
děkujeme za dotaz. To, jak dlouho se ve Vašem těle konkrétní látka drží, záleží na tom, jak dlouho a jaké množství užíváte, jak pracuje Váš metabolismus, jak čistá užitá látka byla atd....těžko tedy říct, jaký výsledek Váš test ukáže. Kokain je z krve běžně detekovatelný poměrně krátkou dobu, kolem 24 hodin, je tedy i možné, že budou Vaše testy čisté. To si  můžete ověřit například i s pomocí orientačního testu z moči, který je běžně dostupný v lékárnách a jeho cena se pohybuje kolem 100,- Kč.
Napadá mne, proč Vám tyto testy byly prováděny a zda Vám  nemůžeme ještě nějak pomoci?
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná