Prosím poradte
Oli
Dobrý den. Před třemi dny jsem si aplikovala pervitin. Jelikož jsem občasny uživatel, tak jsem si drogu rozredila perlivou vodou. Teď nevím co mám dělat. Mám strach, že se mi něco stane.prosim poraďte mi. Dekuju

Odpověděl: Amrit Sen
Oli, zdravím Vás,
díky za důvěru. Nepanikařte, po třech dnech od nešťastné aplikace drogy se Vám v souvislosti s obsahem kysličníku uhličitého už nic nestane.
Doporučuji Vám se podobným eskapádám napříště rozhodně vyhnout a nitrožilně aplikovat drogu rozpuštěnou pouze v k tomu určené vodě, kterou dostanete zdarma v každém kontaktním centru, nebo od pracovníků terénních programů.
V opačném případě si můžete velmi ublížit.
Přemýšlela jste někdy o jiných, bezpečnějších způsobech aplikace? I o tom si můžete s pracovníky zmíněných odborných programů promluvit.
Mějte se krásně, buďte na sebe opatrná,
Amrit Sen.