Dá se vicistit pervitin z moci za jednu noc
Dominihry
Je možné se čistit z moče za jednu noc do rána ,,s tím že si to člověk aplikuje po jednom dni

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Dominihry,
díky za dotaz. To, za jak dlouho budete mít čisté testy, záleží na spousta okolnostech: jak často a jaké množství užíváte, jak čistá dávka je, jak pracuje Váš metabolismus....takže opravdu těžko říct. Pokud si chcete ověřit, zda budete mít čisté testy, můžete si v lékárně zakoupit běžně dostupný orientační test. Jeho cena se pohybuje kolem stokoruny.
Běžně se pervitin drží v moči kolem cca 1 týdne, ale opravdu záleží na výše uvedených okolnostech.
Kopíruji z našich stránek:
prokazatelnost pervitinu
v moči 3-21 dní
v potu, slinách 1 -3 dny
v krvi 1-3 dny
- dle intenzity užívání, z moči při občasném užívání se testy negativizují do 7 dnů
Stačí Vám odpověď takto? A můžeme Vám ještě nějak jinak pomoci?
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná