Mítink
Krocan
Dobrý den. Jsem 9.měsíců čistá od pervitinu.Nechci usnout na vavřínech.Pan Armit Sen mi před časem radil abych zkusila zajít na skupinu anonymních abstinujících narkomanů.Vůbec ale nevím jak se tam dostat koho kontaktovat.Taky mám strach aby se to někdo nedozvěděl,jsem z malé vesnice a mám dvě děti.Kdyby jste mi mohli poradit.Nejbližší město je Šumperk. Moc Vám děkuji Krocan

Odpověděl: Amrit Sen
Zdravím Vás, díky za důvěru,
skvělé, že se držíte, zvažujete rizika, píšete a máte o NA zájem, v tom bych Vás jednoznačně podpořil.
Mám za to, opravte mě, prosím, jestli se pletu, že jsem k odpovědi připojil odkaz na svépomocné společenství uzdravujících se a uzdravených lidí se zkušeností s užíváním drog a drogovou závislostí.
O soukromí a anonymitu se rozhodně obávat nemusíte, doporučuji si přečíst všechny informace na webech společenství, jediné, co by měli kolegové vědět, je Vaše jméno, nebo pseudonym aby měli jak Vás oslovovat.
Obávám se však, že v okolí Šumperku žádná aktivní skupina není. Podívejte se na seznam míst setkání, určitě stojí za to i někam dojet. Některé skupiny mají i online mítinky a každá z nich má na webu kontaktní telefon na jednoho z čleků, kterému můžete kdykoli zavolat a domluvit se. Není to však třeba, protože na mítink můžete zajít bez ohlášení, zkuste třeba Olomouc:
NA - Anonymní narkomani (Narcotics Anonymous)
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
NA Olomouc, skupina Smysl
Pravidelná setkání: Středy 18:30 - 20:00
V P-Centrum - Laffayettova 47/9
779 00 Olomouc
Kontakt: +420 731 967 893
E-mail: na.olomouc@gmail.com
Přímo v Šumperku také můžete po telefonickém objednání využít zařízení, která odborně podporuje klienty v udržení abstinace, ukotvení v rovnováze, klidu, spokojenosti a osobnostním rozvoji:
Centrum duševního zdraví
Zemědělská 2115 / 3
787 01 Šumperk
Telefon: +420 583 223 973
E-mail: info@cdzjesenik.cz
Web: http://www.cdzjesenik.cz/O_nas/o_nas.php
https://www.sumperk.cz/dr-cs/3543-centrum-dusevniho-zdravi-sumperk.html
AT poradna
MUDr. Pavel Hajčman
M. R. Štefánika 3
787 01 Šumperk
Telefon: +420 583 311 323, +420 583 411 946
Web: https://www.tvuj-lekar.cz/49589229/34162/odborny-lekar-psychiatrie-at-poradna
V Olomouci:
Adiktologická ambulance prevence a léčby závislostí
Bořivojova 540/30A
779 00 Olomouc
Telefon: +420 774 425 001
E-mail: zavislostiolomouc@gmail.com
Web: https://zavislostiolomouc.cz/
Centrum duševního zdraví
Čadova 476/1
779 00 Olomouc
Telefon: +420 607 252 881
E-mail: info@cdzolomouc.cz
Web: https://www.cdzolomouc.cz/
Provozní doba:
Pondělí - pátek: 7:00 - 14:00
Další zařízení a služby najdete i v Mohelnici, Hanušovicích a Zábřehu:
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/?t=&r=9&d=93&c=#result
Jak vidíte, příležitostí máte mnoho, teď už jen vykročit a využít je ve prospěch svůj, blízkých i obecně. Budeme rádi, když dáte vědět, jak si stojíte a jestli Vám byla odpověď užitečná.
Držím palce!
Amrit Sen