!
Marek
Kde v Brně nebo okolí lze podstoupit odvykací proceduru ze silné závislosti na pervitinu . Je možná nějaká forma (anonymní ) spolupráce . Mám strach o ztrátu , zaměstnání , problémy s výchovou dětí a všemi s tímto problémem věcmi spojenými . Díky za odpověď .

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
bohužel zcela nemáme přesný přehled o zařízeních poskytující anonymní léčbu v Brně, tak bych Vás odkázala na tamní zařízení, které určitě tento přehled budou mít.
Prvotní kontakt, kam se můžete obracet anonymně a zkonzultovat další léčbu můžete využít přes tyto zařízení:
RENADI o. p. s.
Ambulantní program
Bratislavská 2, 3. patro, Brno, 602 00
Tel.: 539 011 302, 721 911 633
mapování a diagnostika závislosti a léčba; specializace na závislosti na hazardních hrách, návykových lécích a alkoholu; služba je určena i rodinným příslušníkům
Mgr. Veronika Šuráňová
www: http://www.renadi.cz/
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Kontaktní centrum
U Červeného mlýna 1, Brno, 612 00
Tel.: 543 249 343, 775 889 919 (objednání na individuální konzultace)
Mgr. Monika Černíková - vedoucí služby, sociální pracovnice
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/kontaktni-centrum-v-brne/
Společnost Podané ruce, o. p. s.
Poradenské centrum
Hilleho 5, Brno, 602 00
Tel.: 773 770 885
Poradenské centrum v Brně nabízí komplexní pomoc a poradenství lidem, kteří se dostali do problémů v souvislosti s užíváním nelegálních drog a mají zájem na jejich řešení; poradenství i pro osoby blízké těchto lidí.
Mgr. Alžběta Stromšíková
www: https://podaneruce.cz/centra-sluzby/poradenske-centrum-v-brne/
Přeji hodně zdaru v dalších krocích.
Za Drogovou poradnu
HS