Drogy
vxxxxxxx
Dobrý den, poslední dobou mám docela potíže s užíváním léků. Mám chuť si koupit i tvrdší drogy. Rád bych to s někým pořešil. Můžete se mi prosím ozvat? Děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, a děkuju za dotaz.
Bohužel naše poradna má s odpověďmi i několikadenní zpoždění a nejsme schopni reagovat tak rychle, jak byste nejspíš potřeboval. Píšete, že byste rád s někým řešil užívání léků a chutě na tvrdé drogy. Mohu vás v tuto chvíli odkázat na Národní linku pro odvykání 800 35 00 00, která funguje od pondělí do pátku 10-18:00, případně se zkuste obrátit na nejbližší adiktologickou či AT ambulanci, kontakty najdete zde. Případně napište, která velká města jsou vám dobře dostupná a poslala bych vám kontakty.
S pozdravem a přáním, abyste co nejdříve našel pomoc, kterou potřebujete,
Gabriela Minařík.