Pervitin
Lulina
Zdravím stala se mi věc že sem jsi špatně Pichla pervitin do ruky u loktů a mám to hrozně bolavé oteklé a ruka více či méně nehybná.pritom sem si nebyla vědoma že to bylo vedle nebolelo to až tak po 6hodinach.nejaka řada prosím aby tak menolelo

Odpověděl: Amrit Sen
Lulino, zdravím Vás,
díky za důvěru. Není na co čekat, seberte se a běžte k lékaři. Není čas na sentiment a obavy z toho, jak se bude tvářit a ani to tak nemusí být. V opačném případě byste riskovala ještě závažnější potíže, v krajním případě, že přijdete o končetinu, nebo při celkové sepsi o život.
Znamená to, že potřebujete co nejdříve defekt ošetřit a nejspíš i nasadit k tomu určená adekvátní antibiotika.
Nehleďte na to, že je víkend, zajděte rovnou do pohotovostní ambulance v nejbližší nemocnici.
Na další ošetření a případné převazy budete chodit na místo, které Vám určí lékař, můžete se domluvit i na pokračujízí zdravotnické péči v nejbližším kontaktním centru.
Hlídejte si tělesnou teplotu, bude li zvýšená, jednejte okamžitě.
Zkuste se vyhnout dalšímu užívání drog a především injekční aplikaci. Pokud to nedokážete, snižte užívání na možné minimum a rozhodně si neaplikujte do míst blízko defektu.
Užitečné odkazy:
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/504/absces-znamy-neznamy.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/25/abscesy-atd-vcetne-protiinfekcniho-dvanactera.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/31/co-na-rany-boule-a-telni-kratery.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/2/92/rady-vsemi-mastmi-mazane.html
http://www.edekontaminace.cz/clanek/6/121/dekontaminace-iii_2008-harm-reduction.html
http://www.edekontaminace.cz/downloads/1386663309_dekontaminace_iii_2013.pdf
Apeluji na Vás, vyhledejte lékařskou pomoc.
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Amrit Sen