piko
vrrrassft
zdravim dnes vecer som bol na parrtyya a snupol som si dost pika pondelok mi idu cistit zubne kanaly cize budem hodinu a pol mat pichnutu v dasne anestezu... otazka znie ... nemože sa mi nic stat dakujem

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
pravděpodobně s časovým odstupem od užití pervitinu by se dalo jít do tohoto zákroku. Závisí však na složení pervitinu, kdy nemáte nikde zaručené, co v něm bylo za příměsi.  Aby to neudělalo nějaké komplikace v kombinaci s látkou na znecitlivění. Znecitlivění však bývá při plném vědomí často pouze lokální, takže by mohlo vše proběhnout bez větších obtíží. Ale slíbit vám to dopředu nikdo nemůže. Zvažte dle aktuálního stavu, jak se budete cítit, zda to přehodíte na jiný termín nebo ponecháte.
Za Drogovou poradnu
HS