Xanax, extaze a čistě M
vanda
Dobrý den,
Včera jsem užila 1,5 xanaxz a od te doby si nic nepamatuju. Jenze… nesla jsem spat a vzala jsem si jeste extazi (ks) a pak Mko (protoze extaze nic nedelala a emko taky ne). Ale nespala jsem, pry jsem byla komunikativni a delala nejake veci. Takze jsem nespala. Vzbudila jsem se a koukám, že si nepamatuju předešlých 7h… prosim. Je to normální real

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Vando,
píšete, že máte za sebou výpadek paměti, kdy jste užila xanax a údajně pak i další látky - extázi a emko. Podle vyprávění, jestli jsem to dobře pochopila, jste i po užití tohoto mixu, nějak fungovala, pohybovala se a komunikovala. Sama si ale užití příliš nepamatujete, ani navazující události. Od užití xanaxu máte "výpadek". Pochopila jsem to dobře?
Na drogách v kombinaci s léky se dít kde co. Vy sama si události nepamatujete a těžko soudit, jak spolehlivé a věrohodné jsou informace, které jste dostala od okolí. A hlavně - kdo ví, zda nějaké informace zcela nechybí! Třeba o tom, co se dělo nebo nedělo, co jste užila nebo neužila dalšího atd. Takže na vašem místě bych tuto situaci vnímala v prvé řadě jako velké varování! Nevědět, co se dělo x hodin, nepamatovat si, jak jsem se chovala, co jsem užila, může být velmi děsivé a je jasným znamení, že byste si měla na podobné kombinace a excesy dát pozor. Nikdy nevíte, jestli příště někdo takové chvíle nezneužije ve svůj prospěch. Mám teď na myslí ne jen zdánlivě neškodné fórky na váš účet, ale třeba i krádeže, sexuální zneužití, manipulace a navezení do kdo ví jakých problémů. Přimlouvám se proto, dávejte na sebe pozor a podobným kombinacím se zcela vyhýbejte!
Pokud se je rozhodnete riskovat, zkuste minimalizovat rizika, užívat ve společnosti lidí, na které je spoleh a kterým na vás záleží, v místě, kde vám nehrozí nebezpečí. Budete-li užívat někde mimo, pak vždy s tím, že někdo další (ideálně střízlivý) bude dbát na vaše bezpečí a dohlédne, aby se nic špatného pokud možno nestalo!
S pozdravem a přáním, aby se vám nic zlého nestalo,
Gabriela Minařík.