Slabost,závratě každý den
Ahoj
Bojím se dokřupu(dojezdu) tak každý den beru ale malé množství,ať nějak přežiju den. Když je mi blbě,tak na to kašlu úplně. Nedávám si moc ,protože nechci být zblblej nebo mít hnusný pocity kdy mi přijde že už mi hrabe.Něco jako halucinace nebo sociální fobie.To pak jdu radši spát. Jsem furt slabý a unavený a někdy je mi na omdlení. Jím i spím,i když málo. Jsem slaby i když si dám.Nekdy se potom necítím dobře tak jsem radši zalezlý doma.. Ale Bez toho bych vůbec nevstal už

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Ahoj,
díky za Váš příspěvek.
Úplně v něm nenacházím jasnou otázku, ale jestli tomu dobře rozumím, tak jde o takový začarovaný kruh: dáváte si proto, abyste přežil den, ale i tak se necítíte dobře, bez pervitinu pak ještě hůř a k tomu máte obavy z dojezdu. Napadá mne: neuvažoval jste o tom, dát si nějakou dobu pauzu? Dojezd může být nepříjemný, ale je to něco, co za pár dní odezní a pokud se na něj připravíte (dopřejete si odpočinek, spánek, dobré jídlo, nealko pití, bylinky a vitamíny jako meduňku, ostropestřec, vitamin C, D, Zinek atd.), dá se zvládnout. Stav který popisujete Vy je dlouhodobý a moc dobrých pocitů Vám, zdá se, nepřináší....spíš naopak, cítíte, že už Vám tak nějak "hrabe", je Vám zle....
Doporučila bych Vám obrátit se na nejbližší Kontaktní centrum, ve kterém by Vás kolegové vyslechli a mohli se s Vámi otevřeně bavit o tom, co byste v tuto chvíli rád a čeho se bojíte. Případně Vám mohou doporučit odborné služby, které by Vám mohli v dalších plánech pomoci.
Stačí to takto? Pokud nevíte, kde hledat nejbližší kontaktní centrum, koukněte do Mapy pomoci: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/.
Držím palce, ať je líp.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná