Zájem o léčbu
Kolly
Dobrý den,
Je mi 35.Mam rodinu.A dva roky beru pravidelně kratom.Ve velkém množství (130gramu denně)
Rád bych s tím přestal ,jenže vždy když se snažim přestat.Dostavi se devastující abstinenční příznaky.
Potřeboval bych podstoupit detox pod lékařským dohledem.Protoze trpím epilepsií,a mám strach ze zachvatu.Jen nevím jak mám teď postupovat,kam mám zajít atd.Jsem z Karlových Varů.
Děkuji moc

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Kolly,
děkujeme za dotaz a chci Vás podpořit v rozhodnutí řešení závislosti na kratomu a že to vzhledem k svému zdravotnímu stavu chcete řešit pod lékařským dohledem. Asi nejlepší variantou je obrátit se na Kontaktní centrum, které by Vám mělo pomoci s vyhledáním detoxifikačního zařízení
Kontaktní centrum Světlo Kadaň z. s.
Sportovní 359/32, Karlovy Vary, 360 09
Tel.: 773 140 022, 727 954 163
Bc. Richard Vodička
www: http://www.svetlokadanzs.cz/sluzby/k-centrum-karlovy-vary/k-centrum/
Zprávu na detoxifikační odd. může dávat i psychiatr či praktický lékař, pokud s ním spolupracujete a ví o Vašem problému.
Nebo můžete zkusit přímo si zavolat a objednat se k detoxifikaci. Napadá mě asi pro Vás nejbližší zdravotnické zařízení Plzeň
Plzeň, Psychiatrická klinika při Fakultní nemocnici Plzeň
Detoxifikace Psychiatrická klinika při FN Plzeň , Alej Svobody 80
Tel.: Telefonní číslo: 377 103 157, mobil: 607 016 965
MUDr. Jiří Hudeček
www: https://www.fnplzen.cz/psych
Pokud byste chtěl zkusit i jiné zdravotní zařízení je možnost se kouknout na odkaz
https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
a zde si vyhledat příslušné kraje a zařízení. Doporučovala bych po detoxifikaci docházet ambualntně na následné poradenství, abyste minimalizoval návrat k užívání, což se občas děje i přes pevné rozhodnutí abstinovat. V rámci poradenství dostanete podporu k zvládnutí některých situací, předcházení relapsu na droze, možná se podívat i na příčinu chování vedoucí k užívání. Záleží samozřejmě na Vás, někdy to však vyžadují i na detoxech, kam pak míříte do následné léčby. Nebo dospějete k závěru, že budete potřebovat pobytovou léčbu, kd ese dáte dohromady. Možností je více.
Za Drogovou poradnu
HS