MDMA a receptory
Dave
Dobrý den,
mám dotaz k MDMA v krystalu, užívám jí už od května přibližně, ob týden, ale kvůli toleranci, se moje dávka zvýšila na např.: 1g který spolknu.
Posledních pár měsíců, už mi to skoro nic nedělá..Nekolikrát jsem sw snažil přestat a ano podařilo se max na měsíc. Teď už opravdu se musím kousnout a přestat..
Každopádně, mám takovej pocit a myslim si, že je pravdivý, že poslední dobou jsem si všiml, že jsem takovej tišší, uzavřenější, moc se nestýkám s přáteli. Prostě si myslím a je i toku tak, že jsem si poškodil serotonin v mozku a dopamin..Mám hrozný strach, že už takhle budu napořád a že v mý hlavě už se to nikdy nedá so stejné hladiny jako před tím, než jsem zkusil MDMA.
Předem moc děkuji za odpovědi.
S pozdravem
David

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Dave,
je možné, že vlivem dlouhodobého užívání MDMA jste si ovlivnil hladinu serotoninu a dopaminu, ale je tu naděje na upravení stavu. S odstupem nějaké doby za předpokladu dodržování abstinence i od ostatních látek včetně alkoholu, pravidelného režimu - spánek, jídlo bohaté na vitamíny, a věnování se činnostem, které Vás bavili i v minulosti - tak by se mohla zadařit úprava stavu. Je potřeba trpělivosti, pokud by však stav uzavřenosti a nepohody pokračoval, bylo by vhodné zvážit návštěvu psychiatra, který by Vám mohl nasadit antidepresiva. Mezitím se však můžete obrátit na adiktologické služby a vyhledat poradenství a podporu, možná i to by mohlo být vhodným řešením pro Vás. Pokud byste potřeboval kontakty na tyto služby v místě bydliště a nevěděl sám, kam se obrátit, napište a my Vám odkazy pošleme.
Držím palce, ať to zvládnete.
Za Drogovou poradnu HS