Lsd flashbacky
sbss
Zdravim, cca 6 let zpet jsem si dala 2 papiry, stav byl ok ale po vyspani jsem citila ze to proste neodeslo… ty stavy se mi vraci do ted
vim ze chyba byla to, ze jsem na tom tripu kourila travu a ta mi to ve vetsim mnozstvi spousti ale vim ze ikdyz jsem prestala hulit to vnimani bylo porad jine nez kdysi, tak me zajima da se z toho dostat uplne? nebo je to fakt jen o tom ze se s tim musite naucit zit

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
děkujeme za dotaz. Přijde mi, že po tak dlouhé době by se již stav měl upravit za předpokladu, že neužíváte nic jiného nebo nejste pod permanentním stresem. Navíc pokud se v rodině vyskytuje psychiatrická zátěž, tak se užíváním halucinogenů a kanabinoidů vystavujete riziku psychických obtíží. Užití obou látek je samo o sobě rizikové pro rozvoj některých duševních onemocnění.
Zde se můžete více dozvědět více:
https://www.drogovaporadna.cz/halucinogeny/lsd.html
https://www.drogovaporadna.cz/konopne-drogy-uvod.html
Nechci to však takto zprostředkovaně diagnostikovat. Pokud se u Vás vyskytují obtíže, které Vás nepříjemně ovlivňují ve fungování, doporučuji Vám vyhledat odbornou pomoc. Můžete se obrátit i na adiktologické zařízení, které by vyhodnotilo potřebu psychiatrické péče.
Pokud potřebujete doporučit kontakt, tak se prosím ještě ozvěte a uveďte, jaká města máte v dosahu.
Tak se držte, pokud budete potřebovat, klidně ještě napište, jsme tu pro Vás.
HS