Hledam radu
Pavla
Jak mohu pomoct synovi kdyz uziva drogy . Vidim na nem ze ho nebavi zivot a jen sedi doma . Ale vidim ze v noci nespi dokaze si celou noc pobrukovat jednu pisnicku az do rana a k ranu usne . Neda se snim o tom mluvit protoze je hned nervozni . Nevim jak mu pomoct uz to trva to delsi dobu . Diky za kakoukoliv radu jsem zneho zoufala vim ze to byl a je hodnej kluk jen je v zivote sklamanej kvuli lasce

Odpověděl: Amrit Sen
Pavlo, zdravím Vás,
díky za důvěru. Chápu Vaše obavy a strach o syna i související pocity bezmoci, dobře, že píšete.
Doporučuji Vám vyhledat odpornou podporu, pomoc a situaci konzultovat, internetové poradenství má své limity, není nad osobní pohovor.
Znamená to zavolat do nejbližšího zařízení, které poskytuje poradenské konzultace, podporu, pomoc a další bezplatné služby rodičům dětí i dospělých, které/kteří užívají návykové látky a domluvit si termím schůzky.
Při ní, po podrobnějším seznámení s příběhem a situací, Vám zkušení odborníci doporučí jak ji řešit, které konkrétní kroky můžete pro syna i pro sebe podniknout. Ulevíte svému trápení a dozvíte se i kterých chyb se vyvarovat, a jak se lze pokusit podpořit motivace syna ke změnám, kontaktu s odborníky a případné léčbě.
Rozhodně nezůstávejte v bolestné situaci sama, kromě odborníků propluvte o tom, jak Vám je a co prožíváte s někým z rodiny, či blízkých přátel. Nezapomínejte na sebe a svůj život, "naordinujte" si aktivity, které Vám přináší radost a potěšení, nejlépe s přáteli, ale i bez...
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám kontakty obratem pošleme. Jak můžete kontakty na adiktologické ambulance, AT poradny, kontaktní centra a další obdobné služby podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny, v rubrice
Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete se objednat do naší specializované bezplatné služby:
Poradna pro rodinu SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
Email: rodice@sananim.cz
web: https://www.sananim.cz/sluzby-a-zarizeni/ppr/
Přeji Vám vše dobré, držím palce,
kdykoli napište, Amrit Sen.