Závislost na pervitinu
Xyz
Dobrý den,
jmenuji se Pavla xxxx, je mi 27 let a jsem 2,5 roku zavisla na pervitinu. Momentálně se měsíc léčím v Bohnicích, ale zdejší léčba mi úplně nevyhovuje, protože nerada vystupuji před lidmi, což je zde nutné absolvovat pro postup v léčbě. Z toho důvodu mi hrozí předčasné propuštění z léčby (v podstatě proto, že nechci probírat svoje problémy před skupinou lidí), jak mi dnes bylo oznámeno na vizitě... Proto bych ráda našla nějakou alternativu, kde bych mohla docházet na individuální konzultace ke kompetentní osobě, u níž bych léčbu mohla dokončit. Tedy v případě, že mi zdejší podmínky znemožní léčbu dokončit zde.
Předem Vám děkuji za odpověď a přeji hezký den.
Pavla xxxxxxx

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Pavlo,
oceňuji, že nechcete Vaši dosavadní snahu hodit za hlavu a pokračovat směrem k abstinenci, i když se objevují nějaké překážky. Určitě je důležité předejít relapsům nebo recidivě tím, že budete pokračovat v terapii, která je při návratu do původního prostředí potřebná. Po skončení ústavní léčby ( i předčasně) je možné docházet na ambulantní léčbu, ať už skupinovou, tak i individuální. Napadá mě dvě možnosti, kde byste mohla docházet na individuální poradenství.
Buď je to Adiktologická ambulance SANANIM
Adresa zařízení: Žitná 1574/51, Praha 1
Telefon: +420 724 521 913
Email: klinika@sananim.cz
Časový rozsah ambulantní formy:
Pondělí: 12:00 - 20:00
Úterý: 9:00 - 17:00
Středa: 9:00 - 17:00
Čtvrtek: 9:00 - 17:00
Pátek: 9:00 - 15:00
Mobil: +420 724 521 913
Telefonické objednání na konzultace je možné i mimo uvedené otvírací hodiny ambulance.
Druhou možností je Denní stacionář SANANIM
Adresa zařízení: Janovského 26, 170 00 Praha 7
Pevná linka: +420 220 803 130
Mobil: +420 605 212 175
Časový rozsah:
Pondělí: 8:00 - 16:30
Úterý: 8:00 - 16:30
Středa: 8:00 - 16:30
Čtvrtek: 8:00 - 18:30
Pátek: 8:00 - 16:00
V případě zájmu o individuální konzultaci je vhodné se nejdříve telefonicky objednat.
Můžete se podívat, jaké služby poskytují na stránkách www.sananim.cz, kde jsou odkazy na jednotlivá zařízení spadající pod SANANIM z.ú.
Pokud jste z Prahy máte na výběr větší množství adiktologických služeb, ambulantních zařízení, kde by Vám poskytli odborné poradenství. Kontakty by Vám mohli poskytnout i v PNB. Určitě disponují seznamem, nebo se můžete kouknout na stránky naší poradny, kde jsou odkazy taktéž:
https://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Ať dopadne Vaše rozhodnutí o formě léčby a zařízení jakkoliv, držím Vám palce s rozhodnutím vydržet abstinovat. Pokud budete potřebovat se na něco doptat, napište.
Za Drogovou poradnu
HS