Klepání rukou bez drog
Havvs
Zdravicko vsem, hned ze startu, drogy uzivam po dobu peti let (zacatek 2 mesice pred 15tkou to zaclo)
Nechci prestavat nebo neco takoveho, jen mam dotaz - kdyz si nedam pervitin nebo jinou latku klepou se mi ruce, vazne dost.
Byl jsem cisty i mesic za ucelu zlepseni, ackoliv to bylo bezvysledne.
K me otazce tedy, kdyz jsem cisty mesic a neuzivam mesic zadnou drogu, ruce se mi třesou/klepou.
Ale v momente kdy si dam tak se me ruce prestanou klepat.
Predem dekuju komukoliv za kteroukoliv zpetnou vazbu

Odpověděl: Anna Novotná
Dóbrý den, Havvs,
díky moc za Váš dotaz.
Třas rukou, který zmiňujete, je spíše spojován s abstinenčními příznaky po vysazení alkoholu, než u pervitinu. Ten naopak většinou třas způsobuje, než že by ho tlumil.
Těžko bohužel takto na dálku říct, s čím Vaše potíže souvisí. Většina problémů spojovaných s vysazením návykových látek odeznívá do několika dní. Píšete, že jste ale abstinoval až jeden měsíc a potíže se nijak nezmírnily.
Svoji roli může hrát jak Vaše psychická, tak fyzická kondice. Určitě bych doporučila obrátit se na Vašeho praktického lékaře, který by Vás pravděpodobně odkázal na specializovaná vyšetření, pro možné vyloučení zdravotních potíží. Pokud by se zdravotní důvody vyloučily, zřejmě by stálo za to pátrat v oblasti psychické: jak Vám je, co prožíváte, nepomáhá Vám pervitin v překrytí nějakých potíží, které utlumuje...?
Každopádně bych tyto potíže nijak nezlehčovala a snažila se zjistit jejich původ, aby nedošlo k zanedbání možných vážnějších zdravotních problémů.
Budeme rádi, když nám dáte vědět, jak se Vám daří. Držím palce a přeju pevné zdraví.
Za Drogovou poradnu
Andula Novotná