Drogy
Omm
Dobrý den,
Je možné že mi test na pervitin vyjde pozitivni, pokud jsem byl ve stejné místnosti kde se pervitin kouřil. Ja ho neužil, jen jsem vdechoval výpary

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Dobrý den, Omm,
pokud jste kouř vdechoval blízko zdroje, mohlo by se to stát. Vdechování výparů, které vznikají při zahřívání pervitinu, je užívání. Lidé, kteří takto pervitin kouří se snaží inhalovat výpary v těsné blízkosti tak, aby měli z drogy maximální užitek. Tedy vdechování výparů = užívání.
Nicméně vy nejspíš myslíte jiné vdechování výparů, je to tak? Předpokládám, že jste nebyl v těsné blízkosti, ale pouze v té samé místnosti, nikdo na vás kouř nefoukal, nesnažil jste se ho záměrně vdechovat a užít drogu, nebo ne? Navíc tuším, že si neděláte testy obratem, ale s nějakým časovým zpožděním. Pervitin je při užívání zachytitelný z moči či krvi v řádu hodin až dní, a to v závislosti na řadě proměnných (množství drogy, frekvenci a intenzitě užívání, kvalitě drogy, indiduálním metabolismu, kvalitě a citlovosti testu atd.).
Budu ráda, pokud mi napíšete, jak případný test dopadl i s ohledem na výše uvedené proměnné. A kdybyste měl jakékoli další otázky, neváhejte se znovu ozvat.
S pozdravem,
Gabriela Minařík.