Pervitin
Slepaňa
Přála bych si aby mě přestaly otravovat lidí který mi dělají zlé aby jseee na mě nedomlouvay a přestaly lhát lidem Nepravdivé věci nedovolit aby jsemnou manipulovaly přestat mi ničit život. CHCI z být šťastná chci mít dítě a oddalit se od takovych lidi. Moje přáni každý den se modlím CHCI MIT SVŮJ ŽIVOT SPOKOJENej
Jediná věc která by mě z všeho hrozného dostala je Mateřská Láska. 😔

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Slepaňo,
už jsem vám odpověděla na předchozí dotaz (odpověď najdete pod kódem 368076). A podle toho, co čtu zde, předpokládám, že se skutečně cítíte zle. Zároveň říkáte, že se pohybujete mezi lidmi, kteří užívají drogy. Mezi nimi se skutečně často děje spousta nepěkných věcí. Drogy jsou tam prioritou a jak mi řekl jeden klient "v drogách si jede každý na vlastní triko". Pohybovat se mezi lidmi, kteří užívají drogy, znamená často riskovat, setkávat se s podvody, krádežemi, trestnou činností, zklamáním a lží. Chcete-li něco změnit, a máte-li pocit, že byste v tom potřebovala pomoc, zkuste se obrátit na nejbližší kontaktní centrum. Tam s vámi situaci proberou a společně budete moci hledat, co přesně byste v tuhle chvíli nejvíce potřebovala a jaké další kroky byste mohla udělat pro to, abyste se cítila lépe. Nepočítejte s tím, že se vše vyřeší hned nebo rychle, ale možná se vám v první chvíli alespoň uleví. A pak bude jen a jen na vás, jakou pomoc využiteje. Nikdo vás do ničeho nemůže nutit. Jste svéprávná a je na vás, co bude dál.
Kontaktní centra poskytují služby zdarma a dikrétně, nabízí výměnný program, poradenství, často i zdravotní ošetření, to naše na Andělu má i psychiatra, ale i ostatní mají síť kontaktů, kde najdete další potřebnou pomoc a podporu, případně odkazy a kontakty na léčbu a pomoc s jejím zprostředkováním.
S pozdravem a přáním hodně sil,
Gabriela Minařík.