Potřeba pomoci
Jan
Dcera 23 let, bere drogy přiznala to. A nedokáže uklízet pracovat a dnes ji vzali i psy a zhroutila se uplně.
Kam ji mohu odvézt nebo jak pomoci? Je to opravdu vážná situace.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Jane,
pokud je dcera ochotná ke spolupráci řešit svůj stav, asi bych se v první řadě obrátila na nejbližší zařízení:
Zařízení sociální intervence Kladno
Ambulantní program
Jana Palacha 1620 (1. patro), Kladno, 272 01
Tel.: 312 292 340, 312 292 322, 736 648 936
Nabízí pomoc, podporu a spolupráci všem, kteří mají problémy se závislostí na návykových látkách např. alkohol, drogy, léky a jiné, a nebo se potýkají s tzv. nelátkovou závislostí např. gambling, sázky, internet, vztahy a podobně.
www: https://www.zsi-kladno.cz/ambulantni-dolecovaci-program
Zde proběhne první kontakt se zmapováním obtíží u dcery, navrhnou nějaké formy řešení, léčby, které by pak případně pomohli i zařídit. Většinou se jedná o služby bezplatné. Je však dobré se předem telefonicky objednat, aby se Vám mohl někdo věnovat. Často s tím ruku v ruce nabízí i poradenství pro rodinu či blízké, aby měli podporu, prostor pro ventilaci emocí, ale i doporučení k jednání.
Další možností pradit se pro Vás jako rodiče je v Praze:
Poradna pro rodiče
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
tel: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Stačí Vám to takto? Kdybyste se potřeboval na cokoliv doptat, napište.
Za Drogovou poradnu
HS