Sraženiny krve
Katty95
Zdravím delší dobu užívám pervitin nitrozilne. Dost lidí kteří v tom jedou roky doktoři i já sama jsem za tu dobu zjistila že žíly mám na nic jen jedna prostě která je fajn vždy to beru s přestávkou aby si žíla odpocinula vždy to tak fungovalo a žíla byla v pohodě poslední čas však na žíle je tvrdá boulicka která ale nebolí měsíc jsem do ní neaplikovala drogu a ani u lékaře neproběhly nějaké odběry prostě měsíc vážně klid. A však naposledy se mi ucpavala jehla a tekla do ní hustá skoro černá krev nabrat šla ale do žili aplikovat však ne. Nedalo mi to a to vše jsem dala na lžičku abych to proskoumala a samé srazeniny docela velké a docela dost.! Četla jsem všechno možné co by to mohlo být ale kdo ví? Po měsíci jsem zkusila aplikovat trošku jinam níže vše bez problémů. Druhá dávka však to samé. Má otázka zní ty srazeniny tam budou stále nebo ta boulicka. Co ta tmavá hustá krev? Asi je toho dost co chci vědět ale budu ráda za každou odpověď.

Odpověděl: Amrit Sen
Katty, opět zdravím.
Místa aplikací je třeba měnit a zároveň, kromě jiného, striktně držet pitný režim.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, doporučuji Vám zajít do sanimského Káčka a poradit se se zdravotníky, či lékařem:
Kontaktní centrum SANANIM
Na Skalce 819/15
150 00 Praha 5
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
facebook: www.facebook.com/kacko/
web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html
Poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
Provozní doba:
Pondělí 13 - 19
Úterý 9 - 19
Středa 13 - 19
Čtvrtek 9 - 19
Pátek 9 - 19
Víkendy a svátky 13 - 19
Pokud jste z jiné části republiky, zajděte do nejbližšího Káčka a poraďte se s pracovníky, ti Vás nasměrují. Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty obratem pošleme. Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na webu naší poradny v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html.
Přeji Vám vše dobré návštěvu odborníků rozhodně neodkládejte. Zkuste si na co nejdelší dobu drogy odpustit, nebo aspoň užívat co nejméně a jinak, než injekčně. Pokud ani to nedokážete, snižte dávky, aplikujte pomalu, měňte místa vpichu a zvažte, jestli není závislost dalším tématem, které s odborníky proberete.
Přeji Vám vše dobré, buďte na sebe opatrná
Amrit Sen