Pervitin
Tomáš
Dobrý den.
Chtěl jsem se zeptat v čem je rozdíl když si dá někdo čistý (velmi kvalitní) pervitin nebo méně kvalitní?
V účinku stimulace a i třeba v dojezdu? Že čím čistější pervitin tím lehčí (lepší) dojezd nebo to je úplně o ničem jiném? Děkuji mnohokrát

Odpověděl: Amrit Sen
Tomáši, zdravím Vás,
díky za důvěru. Pervitin, ať už záměrně ředěný lidmi, kvůli vyšším ziskům, často i velmi nebezpečnými látkami, nebo chemickými "zbytky" z nedokonalé výroby, jeho účinky snižují a navýc zvyšují riziko negativních dopadů, kterých má už sám o sobě nadmíru. Mám na mysli, že riziko poškození zdraví a ohrožení života je u kontaminovaného pervitinu ještě vyšší, než u čistého pervitinu.
Při užití čistého pervitinu je naopak větší riziko předávkování, se všemi negativními okolnostmi, které s ním mohou souviset.
Stačí takto?
Kdybyste se potřeboval ještě doptat, kdykoli napište.
Přeji požehnané Vánoce, buďte na sebe opatrný,
Amrit Sen.