Jsem
Krocan
Dobrý den Jsem hrozně šťastná už víc než půl roku abstinuji od pervitinu. Nemám se bohužel s tím komu svěřit. Přestala jsem sama bez odborné pomoci ale s vaší pořádnou.Díky.Jediný problém který mě trápí je, že jsem strašně líná.Myslíte, že se to časem zlepší?Děkuji vám za to,že jste Krocan

Odpověděl: Amrit Sen
Krocane, zdravím Vás,
díky za důvěru. Gratuluji Vám k půlroční abstinenci a zároveň doporučuji neusnout na vavřínech. Máte li abstinenci udržet a posunout život šťastnějším směrem, bude to stát sposty úsilí a práce na sobě, počínaje vztahy, trávení volného času, hledání a nacházení nových rolí a životních pocit, zároveň se naučit v rámci prevence relapsu pracovat s cravingem, chutěmi zjevnými i skrytými, bez toho je šance na další spokojený život významně limitovaná.
Proto Vám i tak doporučuji Vaši situaci bezpečně konztultovat s odborníky v některé adiktologické ambulanci, nebo poradně a je li to možné, navštěvovat mítinky svépomocného společenství uzdravujících se a uzdravených závislých NA - Anonymních narkomanů, kde se kromě jiného dozvíte i jak pracovat s vlastní leností a mnoho dalšího. Zkuste aspoň 3 mítinky, věřím, že budete překvepaná u budou Vás bavit.
Když napíšete ve kterém, nebo poblíž kterého většího města bydlíte, rádi Vám potřebné kontakty na zařízení, která poskytují poradenské konzultace a další bezplatné služby, obratem pošleme.
Jak je můžete podle oblasti a typu zařízení vyhledat sama, se dozvíte na našem webu, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html
Web NA s kontakty a informaci o společenství s místy setkávání:
NA - Anonymní narkomani CZ a svět
https://anonymni-narkomani-cz9.webnode.cz/
https://anonymni-narkomani.webnode.cz/
https://www.na.org/
Přeji Vám vše dobré, držím palce!
Krásné Vánoce, Amrit Sen.