Morfium
Lenka
Dobrý den,chci se zeptat,jak dlouho Po užití, se dá dají opiáty zjistit laboratorně v moči a co se stane když beru léta antidepresiva,bezeodiazepany antipsychotika mám vazne podezření Na přítele, že mí drogy podává děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Vás,
toto jsou orientační údaje poskytnuté ústřední toxikologickou laboratoří :
HEROIN
detekce moč = 2 - 3 dny
detekce krev = 1 - 2 dny
detekce sliny = totožné jako u krve
Vždy, ale záleží na dalších aspektech, jako je intenzita předešlé konzumace, kvalita konkrétní užité látky a také na organismu, jak dalece je schopen se s procesem odbourávání rychle vypořádat. Proto nikdy nelze s přesností určit, kdo kdy bude již beze stop či nikoliv. Je to velmi individuální záležitost.
U některých léčiv může dojít k falešné pozitivitě, ale to je u běžně dostupných testů, z laboratorních se to již blíže specifikuje.
V kombinaci s benzodiazepiny a antipsychotiky může dojít k zvýšenému útlumu. Hlavně u benzodiazepinů spolu s opiáty hrozí riziko útlumu dechové a srdeční funkce.
Nevím, zda se dá o tom s partnerem mluvit. Z čeho vychází Vaše podezření?
Pokud budete potřebovat doplnit nějaké informace, určitě můžete opět napsat.
Za Drogovou poradnu
HS