tralgit
maja
Dobrý de, beriem tralgit kvapky už 5 rokov. Dve 96ml balenia mesačne, no ako som zistila už potrebujem viac a viac. Naposledy som mala 2 tyždne a potom 300mg v celom dni aj noci v tabletach retatrd a tak 2 tyzdne. Znova som sa ku kvapkam dostala a po 5 dnoch boli fuč. Potrebujem poradiť ako si odvyknut, abstak mam isto je mi otrasne nic ma nebavi, no bojim sa aby som nedostala epileptický záchvat ako som citala. Teraz mam Tralgit retard 100mg na 1 denne ale mám lieky ako citalec, sulpirid, mirzaten, diazepam 10mg, ktoré beriem na panicku poruchu.. Pomozete mi nek nastavat tbl čoho si mám dať viac aby som sa vyhla epilepsie a odvykla si od trlgitu celkom ? Píše sa že do 2 tyždňov abstaky prejdu čo si mám dat aby som to zvládla, lebo naozaj to chcem a tralgit nie je riešenie na nalady a akekolvek problemy. Ďakujem.

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Majo,
moc se omlouvám za pozdní odpověď. Nevím, zda jste již nějak sama řešila tuto situaci? Obávám se však, že takto zprostředkovaně Vám návod na bezpečné vysazení Tralgitu nedáme. Je potřeba tuto situaci řešit napřímo buď se svým lékařem, který Vás zná s ohledem na Váš zdravotní stav a mohl by i rychleji reagovat na případné komplikace. Jak vidíte sama Drogová poradna má své limity ve vzdáleném přístupu a rychlosti odpovídání. Pokud by se do toho Váš lékař nechtěl pustit je možné, že by Vám pomohl zprostředkovat pobytový detox, jako nejbezpečnější variantu vysazení léků a zajištění adekvátní medikace (úprava léků). Můžete o tom si se svým lékařem promluvit? Budu ráda, když napíšete, jaká je Vaše situace nyní.
Za Drogovou poradnu
HS