Jak dlouhi zůstává kokain v moči
Kuna
Zdravím, poslední 4 roky jsem užívala kokain cca 1-2 týdně (s jednou půlroční pauzou a občasnými přestávkami). Neužívám teď třetí týden, každopádně za týden mi budou dělat testy z moči kvůli práci a já si nemohu dovolit o práci přijít. Na internetu jsem se dočetla že by měl být z moči pryč po 3-4 dnech, u dlouhodbých uživatelů max. 3 týdny. Bude tedy i mne měsíc stačit? Je něco, co by mi pomohlo zbytky z těla dostat co nejrychleji ven, kromě pití velkého množství vody a čajů?
Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Kuno,
díky za dotaz. Myslím, že 3 týdny by měly být dostačující. Pro Váš klid je možné si zakoupit orientační test z moči v lékarně, můžete se tak sama předem otestovat. Tyto testy jsou běžně dostupné, jejich cena se pohybuje v řádu stokorun.
K očistě organismu napomáhá dostatek tekutin, přesně jak píšete. Pomoci může také ostropestřec, a to budˇ ve formě čaje nebo tablet.
A jak se Vám abstinuje? Jde to dobře nebo s obtížemi? Pokud byste i v tomto potřebovala pomoci, neváhejte se na nás obrátit!
Držím palce a přeju vše dobré,
Andula Novotná