Pervitin rektálně
Andy
Dobrý den před 5 dny jsem si dala pervitin smychany s vodou análně stříkačkou a od té doby když se jdu vyčůrat tak to strašně bolí nikdy jsem takovou bolest při čůrání nezažila skousim léčit canesten krémem ale nepomáhá to můžete mi prosím poradit co by to mohlo být? Když jdu na velkou tak v pohode to nebolí ale při tom čůrání to je fakt hrozná bolest

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den Andy,
i když anální otvor a močový měchýř jsou poblíž sebe, pravděpodobně jste si nemohla močový měchýř při aplikaci stříkačkou (předpokládám, že bez jehly) nijak poškodit.
Celá oblast mohla zcitlivět, případně jste mohla být po užití pervitinu na sebe méně opatrná a pravděpodobně jste obyčejně nastydla (začíná být trochu chladno). Příznaky by tomu odpovídaly.
Zkuste pít několikrát denně urologický čaj a jezte brusinky, mělo by to pomoci. Pokud se příznaky do dvou dnů nezlepší tak určitě navštivte lékaře, možná se neobejdete bez antibiotik.
Kdybyste se potřebovala ještě na cokoliv zeptat bez obav nás kontaktujte.
Přeji vám brzké uzdravení!
Za Drogovou poradnu
Marie Saudková