Před operační testy na krev
Perniček
Zdravím, mám dotaz jdu na operaci ramene a už po třetí a začal jsem brát před týdnem drogu pervitin. A ptám se jestli zisti krevní testy před operační vyšetření ze je beru .

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
záleží na době a intenzitě užívání, ale obecně do týdne od posledního užití by měl být výsledek negativní.
Nejčastěji se přítomnost drog vyšetřuje ze vzorku moči, je však také možné použít jiný druh vzorku, zejména vlasy, sliny, pot a krev.  V moči je možné detekovat například amfetaminy 2-3 dny po užití, z krve obdobně.
Jinak zde je ještě odkaz k nahlédnutí
https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Doporučovala bych se opravdu nyní před operací se stranit jakémukoliv užití drog, aby to neovlivňovalo fyziologické funkce a zdárný průběh operace,
Držím palce, ať vše dobře dopadne.
HS