Před operační vyšetření a odběry krve
Perníček
Zdraví, mám jít na před operační vyšetření k čemu obvodnímu lékaři. A jen by mě zajímalo jestli z testu na krev zisti ze jsem začal brát pervitin. Děkuji

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
zřejmě jste zadal nedopatřením Váš dotaz opakovaně. Zde tedy kopíruji odpověď z kódu dotau 588009
Záleží na době a intenzitě užívání, ale obecně do týdne od posledního užití by měl být výsledek negativní.
Nejčastěji se přítomnost drog vyšetřuje ze vzorku moči, je však také možné použít jiný druh vzorku, zejména vlasy, sliny, pot a krev.  V moči je možné detekovat například amfetaminy 2-3 dny po užití, z krve obdobně.
Jinak zde je ještě odkaz k nahlédnutí
https://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Doporučovala bych se opravdu nyní před operací se stranit jakémukoliv užití drog, aby to neovlivňovalo fyziologické funkce a zdárný průběh operace,
Držím palce, ať vše dobře dopadne.
HS