Pervitin
Kraus
Dobrý den chci se zeptat zda je normální že po užití pervitinu mě bolí hlava v pravé zadní části hlavy bolest je na malém okruhu na jednom místě tak jestli by to mohlo být něco závažného, děkuji, mám to pouze po pervitinu

Odpověděl: Marie Saudková
Dobrý den,
děkujeme vám za dotaz. Samozřejmě to normální není. Žádná bolest není v pořádku a vždy se nám s ní tělo pokouší něco ukázat. Co se týče bolesti po užití drog, je zde situace trochu složitější. Může jít o něco banálního, ale také velmi závažného. Zkuste svou bolest trochu sledovat. Objevuje se i jindy, nebo jen po užití drogy? Jak dlouho po aplikaci nastává? Má na ní vliv pitný režim?
S tím, co vypozorujete vyhledejte zdravotníka v kontaktním centru, pomůže vám posoudit závažnost vašich problémů a případně vás nasměruje na vhodnou odbornou pomoc.
Níže vám posílám kontakt na pražské zařízení (jsou zde i lékaři), pokud jste z jiného města napište odkud a my pro vás vhodné kontakty vyhledáme.
Za Drogovou poradnu, Marie Saudková
Kontaktní centrum, SANANIM
Na Skalce 819/15
Praha 5
poradenská linka: 602 666 415 (po - pá 13 - 17)
mobil: 605 240 501
e-mail: kacko@sananim.cz
provozní doba:
Pondělí
13 - 19
Úterý
9 - 19
Středa
13 - 19
Čtvrtek
9 - 19
Pátek
9 - 19
Víkendy a svátky
13 - 19
http://www.sananim.cz/o-nas-1/kontaktni-centrum-kc.html