Je to ok?
Pipin
Zdravím mám dotaz zda je to až tak vážné když konzumují každý den drogu,dá se říct ve větším množství.. a normálně chodím každý večer spát aspoň na pět hodin, a vzbudím se s tím že si musím dát. Normálně na tom jím . Prostě fungují dá se říct jako bych nebrala. Jakoby je mi 21 a mám za sebou léčbu dokončenou. Ale konzumují jen nosem. Jsem na tom špatně?

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím.
A co si o tom myslíte Vy? Píšete, že užíváte drogy každý den ve větším množství. Nevím, jak dlouho, ale myslím, že dlouho to Váš organimus nedá. Po nějaké době se změní třeba dávka, aplikace apod. Už nějakou zkušenost s tím, že život s drogou jste nedala a šla do léčby, máte. Neznám důvody, proč jste se vrátila k užívání, ale asi Vám to úplně jedno neni, když se ptáte. Nechte si projít hlavou možnou podporu a konzultace i v této fázi s respektem, že aktuálně užíváte a nejste rozhodnuta k abstinenci.  Lze se obracet na kontaktní centra, kde s aktivními uživateli pracují a minimalizují dopady užívání.
Pokud budete potřebovat, mohu Vám napsat kontakty na blízká zařízení ve Vašem bydlišti. Můžete napsat i znovu sem na poradnu.
Buďte na sebe opatrná.
HS