Thc
pečenka
Dobrý den, hulil jsem trávu přes dva roky a denně jsem vypálil minimálně 1 gram… Byl už jsem zvyklý, tudíž už to na mne ani nebylo poznat a normálně jsem při tom fungoval.
Hulil jsem převážně kvůli uklidnění, páč jsem nechtěl pit alkohol.
Jednoho dne jsem nedohulil ani celého jointa(což se mi nikdy nestalo) a měl jsem v těle divny pocit.
Začala mě brnět leva ruka a do toho se to posouvalo do chodidla..
Místo toho, abych byl uklidněn jak bývalo zvykem, tak jsem byl akorát ve stresu že to semnou sekne.
Nikdy se mi tohle dřív nedělo, a teď mi stačí si dat jen par potahu a začínají mě brnet končetiny.. nevíte čím by to mohlo byt ? Předem díky

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
díky za Váš dotaz.
Co přesně se s Vaším tělem děje, bohužel na dálku těžko odhadovat. Není neobvyklé, že se tráva může stát spouštěčem různých problémů, souvisejících hlavně s psychickým zdravím člověka. Že probudí k životu potíže, které mohly někde v pozadí "tiše spát". Těžko říct, zda jde u Vás o zdravotní problém nebo problém spíše na úrovni psychiky. Je také možné, že Vám třeba "nesedl" konkrétní model, ale Vás tento zážitek natolik vystrašil, že už se reakce těla dopředu obáváte a tělo ji tak samo vyvolá. Možná Vám také tělo jen dává najevo, že potřebuje odpočinek - dva roky každodenního hulení nejsou krátká doba.....Ale to jsou opravdu jen mé dohady.
Být Vámi, tak se více zaměřím na své zdraví, zda se tyto obtíže nebudou objevovat i za delší dobu abstinence. Pokud byste i nadále cítil že něco není v pořádku, doporučovala bych Vám vyhledat lékaře - třeba absolvovat běžnou preventivní prohlídku u praktika, aby se vyloučily možné zdravotní potíže. A případně vyhledat odborníka - adiktologa, se kterým byste mohl svoje hulení otevřeně probrat.
V Mapě pomoci lze vyhledat například nejbližší adiktologickou poradnu dle místa bydliště: https://www.drogy-info.cz/mapa-pomoci/
Buďte na sebe opatrný.
Hodně zdraví přeje
Andula Novotná