Kratom a Nikotin
Princ
Hezký den, bral jsem cca 40G Kratomu denně a kouřil 2 krabičky cigaret. Před týdnem jsem se rozhodl přestat a vydržel 5 dní abstinenční příznaky. Dneska je to 8 den avšak pořád pocituju únavu a jakoby zvednutý žaludek. Nevíte za jak dlouho se s tím tělo srovná aby to bylo jako dřív? Ještě před navýkovou látkou. Díky

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den,
nejdříve Vás chci ocenit, že jste se rozhodl a takto to vydržel. Obě látky jste nebral zrovna v malém množství. Tak by mě zajímalo,  jak to dáváte nadále. U takto vysokých dávek odvykací stav trvá delší dobu. Určité příznaky mohou přetrvávat i měsíc. Je to individuální záležitost. Bylo by dobré,  aby jste dodržoval adekvátní životosprávu - spánek, dostatek tekutin ( vyjma alkoholu či kávy), vitamíny Magne B6. Pokud Vám dělá problémy  spánek bylo by dobré užívat  melatonin, který je volně dostupný, nebo čaj z meduňky. Snažte se vyhýbat užívání alkoholu či některým léků  se závilostním potenciálem. Při zhoršení stavu se spíše obraťte na odbornou lékařskou pomoc. Doporučovala bych Vám i spolupráci s adiktologickým zařízením, kde by jste pracoval na prevenci relapsu.
Kdybyste potřeboval  odkaz na blízké zařízení, ozvěte se a rádi Vám kontakt poskytneme.
Držím Vám palce.
HS