Závislost
Nikola83
Nikdy jsem neměla ráda aby mě droga ovládala ale vždy jsem ji měla pod kontrolou...je mi 38 m krásného zdravého chytrého 12 leteho syna ,babičku (maminka umřela když mi bylo 11),sestry rodinu bych řekla v klidu a lidí co mi pomůžou rádi vždy kolem sebe.to je asi to proč jsem neskončila na jehle na skvotu někde úplně na dně..vždy aplikují nosem nikdy jehlou..když jsem byla těhotná nebrala jsem 3,5let ale lidi kolem a stereotyp mě vrátil k nim pak jsem nebrala zase po nake době přes 2 roky a zase skrz nudu a kamarády co berou byla zpět v užívání .Neřekla bych že jsem naka feťačka s haluzami a stihami v hlavě..spíš mě ta droga nic nedává už jen mi bere tisíce někdy i dene.neumim si užívat okamžiku pořád někam spěchám vždy a pri.vsem a neumím mít radost s maličkosti vlastně už nic mi nedělá radost... většina dne se točí tím že vstanu je mi fajn atd ale moje hlava musí přehodit na to sehnat drogu a přitom vím že teď mi je fajn a jak si dám bude mi akorát tak na plac,strachy atd ..vše prostě špatně mi říká hlava a srdce s duší trpí..můj syn je můj maják a já nejlépe vím jaké to je vyrůstat bez mámy a já si uvědomují že i když jsme vlastně spolu já jsem nejde hlavou jinde atd..vlastně spolu.nejsme..potrebuji naučit abych se ráno vzbudila a měla radost už jen z toho a že mám kolem sebe přítele syna rodinu...a také nemám žádné zavedené režimy Neumim to nevim co je to mít dětství otec mě znásilňoval od 5 let a maminka byla sama na mě a dvě mladší sestry tudíž mě neměla za dítě ale spíš kamarádku která musí vědět že život není jen hra a bezstarostný ale je tvrdý i krásný.. zároveň..myslím si že moje závislost je spojena s tím co mi.udelal otec že jsem si s nikým nikdy o tom nepovidala..myslíš že jsem a tím ok ale skutečnost bude asi jiná..

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den, Nikolo83,
moc díky za Váš dotaz.
Máte za sebou opravdu těžké životní rány. U někoho drogy mohou na krátký čas fungovat jako taková náplast, která zahladí vzpomínky, obrousí hrany.....po nějaké době ale, jak popisujete, začne droga spíš ubližovat a brát. Je moc prima, že svoji situaci vnímáte reálně a chcete ji změnit! Proto bych Vám doporučovala obrátit se na nejbližší adiktologickou službu. To je místo, kde můžete opravdu zcela otevřeně mluvit o tom, co se děje, jak jste na tom s braním, co Vám to dává a naopak bere, že voláte po změně a chcete se naučit žít bez braní. Pracovníci těchto služeb jsou zcela diskrétní, vázáni mlčenlivostí, vyslechnou Vás a pomohou hledat společně s Vámi cestu normálnímu životu, který si přejete.
Ve Vašem městě funguje kontaktní centrum zde: https://breclav.charita.cz/adresar-pro-verejnost/?targetGroup=jine&situation=33&showType=list
Pokud byste potřebovala ještě jakkoliv pomoci, napište, budeme rádi.
Držím Vám palce, ať se Vám Vaše plány vydaří a Vy se znovu radujete z obyčejností.
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná