Doktor
??
Dobry den zejtra mam dat moč na laboratore a nedavno jsem mela trávu chci se zeptat můžou to najit ze jsem užívala trávu a nebo ne?

Odpověděl: Anna Novotná
Dobrý den,
záleží, za jakým účelem moč odevzdáváte. Pokud jde o běžnou lékařskou (například preventivní) prohlídku, tak nikoliv. Muselo by jít o cílené testování na přítomnost návykových látek v moči. V takovém případě je orientační doba záchytu THC z moči několik dnů až týdnů, záleží na tom jak často a kolik užíváte.
Každopádně, pokud byste sama chtěla zjistit, zda by byly testy pozitivní či nikoliv, můžete si zakoupit orientační test v lékárně a otestovat se. Testy jsou běžně dostupné a cenově se pohybují v řádu stokorun.
Stačí Vám to takto? Více o testování se můžete dočíst zde: http://www.drogovaporadna.cz/pro-rodice-a-blizke/testovani-na-pritomnost-drog.html
Za Drogovou poradnu zdraví
Andula Novotná