Jak se zbavit co nejdříve trávy
Debilniclovek
Ve škole nám mají dělat testy na drogy ze slin ,buď tento týden a nebo další .Kouřím trávu jen občasně někdy více někdy méně ne každý den tak jednou do týdne někdy ani ne jen kvůli tomu že mám psychické problémy a nějak mi to pomáhá ,nejsem ani závislá ,ale teď o víkendu jsem si dala v sobotu trochu a dnes jsem si dělala test ze slin a vyšel mi pozitivní .Tak se chci zeptat jestli se dá tráva nějak rychle odbourat nebo ne.A ještě když jsem kouřila trávu v sobotu tak bych měla být už čistá ne když ji nehulím dlouhodobě, pravidelně.
Prosím o zpětnou vazbu,děkuji.

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás,
bohužel není nic, čím byste odbourávání marihuany z těla mohla urychlit. Na internetu možná nějaké tipy najdete, ale příliš bych na ně nespoléhala. Nejúčinnější je odpočívat a více neužívat.
Screeningové testy, to je ty, které koupíte běžně v lékárně, nejspíš i ten, který jste si sama dělala, a které nejspíš použijí i ve škole (a možná ne), jsou schopné reagovat i na metabolity THC a ty v těle zůstávají mnohem déle, než samotné THC. THC je v tomto ohledu lamač rekordů, u pravidelných a chronických uživatelů může být THC a jeho metabolity zachytitelné i několik týdnů až měsíců po vysazení.
Při jednorázovém nebo jen občasném užívání máte pochopitelně pořád šanci, že testy nebudou reagovat. Pro svůj klid, nebo abyste věděla, co čekat, si můžete test udělat opakovaně, nebudete pak aspoň tak překvapená výsledkem.
Pokud jsou lidé plnoletí, testují je v práci nebo za volantem, doporučujeme jim trvat na laboratorních testech, které prokáží konkrétní hladiny látek a lze z nich odhadnout i dobu, kdy k užití došlo. Nicméně to má smysl v případě, kdy víte, že jste užila více než 24 hodin zpátky a jste plnoletá. Nejste-li plnoletá, nejspíš se v případě reakce testu nějakým nepříjemnostem nevyhnete. Budu ráda, když mi napíšete víc. Využít k tomu můžete i skrytou poznámku, dotaz je pak přístupný jen vám a pracovníkům poradny a můžete tak mluvit zcela otevřeně.
Ve vašem dotazu mě zarazila jedna informace - píšete, že vám hulení pomáhá s nějakými psychickými problémy. Rozumím tomu, že akutně tak hulení skutečně může fungovat, (ostatně podobně jako alkohol může budit zdání, že pomáhá se špatnou náladou nebo řeší nespavost a problémy s komunikací s vrstevníky). Při opakovaném užívání je však pravdou spíš opak ... alkohol i marihuana dlouhodobě žádné psychické problémy nevyřeší, spíš jen oddálí hledání skutečného řešení, protože vyvolají dojem, že se situace po užití zlepšila. A nezřídka se na ně nabalí v době užívání i další potíže.
Bud'te na sebe opatrná! A jestli si mohu přát, máte-li jakékoli psychické potíže, zkuste je řešit i jinými cestami, než jen samotným hulením!
S pozdravem,
Gabriela Minařík.