Pervitin
Hhh
Mame spolu dva syny. 3,5 a 8 mesicu a posledni rok a pul( po otehotneni s deuhym) mame problemy a partner se vzdaloval. Pred mesicem byla svatba zhruba dva mesice pred svatbou to uz bylo skoro neunosny neresil me ani deti, chodil domu jak se mu zachtelo. Po svatbe pak uz ani domu nesel, vypl si mobil. Ignoroval a kdyz byl doma tak jen spal… obcas mel i svetle chvilky, bohuzel jsem videla jen je naivne. Nyni po scene, kdy sem myslela ze je b tom nevera, se mi priznal ze je rok a pul zavisly na pervitinu.
Je vubec nadeje ze se vse vrati? Uz jednou s tim problem mel, pred 7 lety na zacazku vztahu. Dostal se z toho pomerne snadno a byl vpohode. Jenze ted jsou v to. Deti a ja nevim jestli mit nadeji nebo to striktne skoncit. On chce, od pondeli je pry cisty( mozna proto to ted vyeskalovalo, je to doma ted silene) a pry si shanel cislo na nejakeho terapeuta. Je fakt ze doma ma pujcene nejake knihy o sile podvedomi a zavyslosti( svaloval to predtim ze je to kvuli koureni). Predtim v knizky vubec necetl

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Vás,
umím si představit, že život po boku závislé osoby není snadný. A také je těžké udělat rozhodnutí i s ohledem na děti. Doporučovala bych Vám jít se osobně poradit a více probrat situaci. Nejenom, že se poradíte jak dál, také získáte podporu, kterou si bezesporu jistě zasloužíte. Můžete přijít spolu s partnerem, pokud by měl zájem. Určitě by bylo dobré, aby i on vyhledal odbornou pomoc a začal své problémy s užíváním řešit. Samy o sobě mu knihy nepomohou.
Pokud jste z Prahy můžu Vám doporučit naši
Poradnu pro rodinu a blízké SANANIM
Žitná 1574/51, Praha 1
pevná linka: +420 284 824 234
mobil: +420 739 268 527
e-mail: rodice@sananim.cz
Pondělí 9 - 19
Úterý - čtvrtek 9 - 17
Pátek 9 - 15
http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Přeji vám oběma správná rozhodnutí.
HS