Pomoc
Hana
Dobry den mam 17 leteho syna.Byl pristizen jak kouri travu.Zhubnul,obcas je neprijemny ,stridaji se nalady.Po domluve u doktora jsem mu nechala udelat test na navykove latky a vysel pozitivni na latky ,ktere jsou v pervitinu.On tvrdi ,ze obcas kouri travu a nic jineho nebere.Tak prosim o radu co delat .Dekuji za ochotu a preji hezky den

Odpověděl: Hana Skořepová
Dobrý den Hano.
Děkujeme za důvěru, že jste se na nás obrátila. Vzhledem k limitům internetové poradny bych Vám doporučila osobní konzultaci v zařízení pro rodiče uživatelů návykových látek Na první konzultaci je dobré se telefonicky objednat na termín Vaší návštěvy. Většinou se jedná o bezplatnou konzultaci. Po bližším seznámení se situací, Vám zkušení odborníci doporučí konkrétní kroky, jak ji řešit, jak se synem komunikovat a jakých chyb se vyvarovat. Také jaké mantinely nastavit a jak je držet, a co je velmi důležité, jak se lze pokusit podpořit motivaci syna k pozitivním změnám a kontaktu s odborníky, protože bez jeho touhy po změně moc šancí nemáte.
Pokud jste z Prahy, nebo okolí, můžete kontaktovat pracovníky naší Poradny pro rodiče a domluvit se na dalším:
Poradna pro rodiče PPR SANANIM
Žitná 1574/51
110 00 Praha 1
Pevná linka: +420 284 824 234
Mobil: +420 739 268 527
E-mail: rodice@sananim.cz
Web: http://www.sananim.cz/o-nas-1/poradna-pro-rodice-ppr.html
Jinak si můžete, podle oblasti a typu zařízení, vyhledat sami, na stránkách naší poradny, v rubrice Kontakty: http://www.drogovaporadna.cz/kontakty.html. nebo napište odkud jste a my Vám pošleme odkaz.
Věřte, že řešení jsou, jen je potřeba, aby syn měl alespoň částečnou motivaci.
HS