Bolest v krku po kouření pervitinu
Marča
Minulý týden jsem kouřila přes alobal pervitin a začali zdravotní potíže. Bolest v krku, pálení, dráždění a takový pocit jako by tam něco uvázlo. Co by to mohlo znamenat.Dekuji

Odpověděl: Nikol Spůrová
Marčo, zdravím Vás,
děkujeme za dotaz i Vaši důvěru. Internetové poradenství má bohužel své limity. Nejen my, ale ani nikdo jiný Vám na dálku spolehlivě neřekne, co Vám bolesti v krku způsobuje. To může pouze lékař, poté, co Vás vyšetří.
Jestli správně chápu, tyto potíže trvají již delší čas, poté co jste užila pervitin. To nebývá, až tak obvyklé. Bylo by vhodné vyhledat svého praktického lékaře a nechat se vyšetřit. Vaše potíže samozřejmě nemusí s užitím pervitinu souviset.
Bylo by vhodné se pokusit alespoň na nějaký čas pervitinu vyvarovat, aby mělo vaše tělo čas na regeneraci.
Stačí takto? Pokud se potřebujete na cokoliv doptat, neváhejte znovu napsat.
S pozdravem,
Nikol Spůrová