Jak se vrati spet
Pista
Dobrý večer asi rok som apstinova od pervitin, pak prisla zavislos spet, a od vtedi sa snazim presta,ale ako víme duvat sa vzdi najde, mám zájem a snazim se ale stale prohraju a vzdi sa rozhodnu spane

Odpověděl: Hana Skořepová
Zdravím Pišto,
Myslím, že pro začátek je dobrý základ Vaše motivace a také to, že máte předchozí zkušenost s abstinencí. Co Vám tenkrát pomohlo k rozhodnutí směr abstinence a nadále abstinovat? Pomáhal Vám v této cestě někdo? Někdy je totiž obtížné být si sám poradcem a podporovatelem. Využíváte služeb Kontaktního centra nebo jiných odborných zařízení? Pokud jste někde navázaný, asi bych se o svém záměru svěřila pracovníkovi a probrala s ním své možnosti a případně řešení, jak dále postupovat. Jsou samozřejmě dvě možnosti léčby ambulantní docházení nebo hospitalizace, ať už v psychiatrických nemocnicích, kde trvá léčba zpravidla od 2 do 6 měsíců nebo fungují terapeutické komunity, které jsou dlouhodobější cca na 1 rok. To jsou jen obecné informace, spíše doporučuji na základě osobního pohovoru, kde i Vy sdělíte více informací o sobě, že se dozvíte bližší informace a odkazy. Je dobré být s adiktologickým zařízením v kontaktu i z důvodu, že řada léčebných zařízení chce doporučení, které Vám tam mohou také dát, i když se nejedná přímo o lékaře.
Reaguji na Vaši skrytou poznámku a dávám kontakt na nejbližší adiktologická zařízení, na která se můžete obrátit:
Kontaktní centrum Laxus z. ú.Češkova 2701, Pardubice, 530 02
Tel.: 734 316 539
Provozní doba: Po-Pá 9:00-17:00
www: http://www.laxus.cz
Ambulantní program Laxus z. ú.
Jana Palacha 1552, Pardubice, 530 02
Tel.: 734 316 540
Sociální a adiktologické služby pro uživatele nelegálních drog, alkoholu, patologické hráče a jejich blízké poskytované ambulantní formou.
www: http://www.laxus.cz
Psychiatrická a AT ambulance
Nám. J. Pernera 217, Pardubice, 530 02Tel.: 972 322 544
MUDr. Lucie Buryšková
Kontaktní centrum Laxus z. ú.
Říční 1252/3a, Hradec Králové, 500 02
Tel.: 734 316 538, terénní práce: 770 138 489
www: http://www.laxus.cz
Pokud byste potřeboval doplnit nějaké informace, určitě se opět ozvěte a rádi Vám je zodpovíme.
Držím Vám palce, ať si zvolíte dobrou cestu i přestože bude dlouhá.
HS