Velké poděkování
Krocan
Dobrý den
Před nedávnem jsem vám psala
O konci s užíváním pervitinu. Vaše odpověď mi strašně moc pomohla protože jste mě nezavrhli a povzbudili do dalšího života bez drog. Většina lidí kterým jsem to řekla se se mnou přestalo bavit.Naprosto mě to sebralo.
Proto Vám moc děkuji za to že jste najednou nezlomili hůl a odepsali mi. Drží mě to nad vodou. Díky Krocan

Odpověděl: Gabriela Koryntová
Zdravím vás, Krocane,
a děkuju za zprávu. Moc se nám podobná zpětná vazba nedostane. Takže: děkuju.
Jestli to chápu dobře, daří se vám dál nebrat? Byť je to za tu cenu, že jste přišla o řadu do té doby blízkých? Nebo vás soudí i ti, kteří o užívání nevěděli?
Jak jsem už několikrát psala, poradny v tomhle směru mohou člověka hodně podpořit ... a to právě proto, že není cílem nikoho soudit, ale spíš vám dát prostor mluvit o všem, co se děje, nabídnout vám zpětnou vazbu, uvidět vlastní začarované kruhy, ale taky svoje silné stránky, dát vám prostor mluvit o tom, jak věci vidíte a prožíváte a podpořit vás v tom, pro co se rozhodnete ... ať už to bude jakkoli.
Držím palce, abyste to sama se sebou nevzdávala! Dávejte na sebe pozor a nedejte se! Budu ráda, když dáte vědět, jak se situace vyvíjí.
Pokud možno hezké a klidné letní dny přeje,
Gabriela Minařík.